Regulamin

Home / Regulamin

REGULAMIN KLUBU

  1. Wierzchnie okrycia, parasole, duże torby i plecaki powinny zostać pozostawione w szatni.
  2. Przed pozostawieniem w szatni torby, pakunki i plecaki musza zostać skontrolowane.
  3. Zabrania się wnoszenia na teren klubu alkoholu, środków odurzających, jedzenia oraz przedmiotów niebezpiecznych.
  4. Służba porządkowa ma prawo odmówić wstępu osobom w stanie nietrzeźwym ,zachowującym się lub ubranym niestosownie.
  5. Młodzież do lat 18 może przebywać w klubie tylko pod opieką rodziców  bądź opiekunów prawnych.
  6. Gość klubu wyraża zgodę na wykonywanie i rozpowszechnianie zdjęć fotograficznych z jego wizerunkiem. W przypadku niewyrażenia takiej zgody należy wysłać maila na adres club@tygmont.com.pl z zaznaczeniem konkretnego zdjęcia.
  7. Wstęp na imprezę oznacza zgodę uczestnika na bezpłatne wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora dla celów marketingowych.
  8. Osoby decydujące się na wejście do lokalu wyrażają zgodę na nieograniczone wykorzystanie, w jakiejkolwiek formie i na wszelkich polach swojego wizerunku.
  9. Gość wyraża zgodę na nagrywanie w strefie wejścia oraz palarni przez wewnętrzny monitoring klubu.
  10. W kwestiach spornych głos decydujący mają pracownicy służb porządkowych z nadrzędną decyzja Managera Klubu.
  11. Wejście na teren Klubu oznacza akceptację regulaminu.

 

REGULAMIN SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ

I. DEFINICJE

PRODUKT – towar, usługa lub świadczenie dostępne w serwisie sprzedaży elektronicznej Sprzedawcy,
zwanym dalej także Serwisem . Lista produktów jest dostępna przy opisie każdego wydarzenia.
SPRZEDAWCA Sprzedawcą i usługodawcą zwanym dalej także Klubem jest Attica sp. z o. o. z siedzibą
w Warszawie ul. Mazowiecka 6/8, 00-048 Warszawa KRS 0000148210 zwaną dalej także pod nazwą
handlową jako Tygmont Live Club ,

KLIENT – osoba fizyczna która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą

FORMULARZ – formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy umożliwiający
złożenie Zamówienia., zwany dalej Formularzem

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.

II. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ

Sprzedawca dokonuje sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod
adresem www.tygmont.com.pl zwanej dalej także Serwisem , poprzez bezpłatne złożenie zamówienia na
odpowiednim Formularzu;.

III ZAMÓWIENIE

jest ważne w czasie trwania tej czynności i ulega automatycznie rozwiązaniu z chwilą jego wykonania,
stając się wtedy umową sprzedaży albo ulega unieważnieniu wskutek zaniechania przez Klienta
Klient jest zobowiązany do wprowadzania danych zgodnie ze stanem faktycznym oraz korzystania z
Serwisu internetowego w sposób zgodny z prawem i zasadami współżycia społecznego.
Zamówienie składa się za pośrednictwem Formularza znajdującego na stronie Sprzedawcy
Zamówienie tworzone jest w momencie kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”.
Czas rezerwacji produktu w procesie zakupu wynosi 30 minut i jest to okres, w którym Klient powinien
dokonać zapłaty.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej określonego
Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena produktu uwidoczniona na stronie Usługodawcy jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie po zawarciu umowy sprzedaży .
Celem zapewnienia Klientowi anonimowości i swobody korzystania z usług świadczonych przez Klub,
podczas składania zamówienia Klient nie podaje swoich danych osobowych, a jedynie dane
identyfikacyjne , których powiązanie z jego osobą znane są tylko jemu, tj. Pseudonim oraz Hasło. Klient
nabywa swoje prawa do zakupionego produktu na okaziciela, analogicznie jak w innych tego typu
transakcjach np. przy sprzedaży biletów kolejowych lub innych środków komunikacji publicznej , a także
sprzedaży papierowych biletów banderolowanych. Klient zobowiązany jest chronić swój Pseudonim i
Hasło oraz nie udostępniać ich osobom trzecim, gdyż każda inna osoba, która się nimi wylegitymuje
będzie traktowana jak Klient i otrzyma zamówiony produkt lub świadczenie, a każda następna zostanie
ich pozbawiona,

IV SPRZEDAŻ

Warunkiem zakupu Produktu jest zapłata poprzez płatność online w systemie Przelewy24
zapewniającym natychmiastową wpłatę za pomocą takich narzędzi jak BLIK, karta płatnicza lub przelew
internetowy.
Z chwilą dokonania płatności zostaje zawarta między Sprzedawcą a Klientem umowa sprzedaży produktu
lub usługi opisanych w Formularzu. W zamówieniu podany jest czas i miejsce wydania Produktu lub dokonania świadczenia. Dopuszcza się
okres spóźnienia Klienta do 1 godziny. Po tym terminie Sprzedawca nie jest związany warunkami
Umowy.

Dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży jest znajdujący się w posiadaniu Klienta
dowód płatności , potwierdzenie dokonania płatności przez Klienta otrzymane z systemu Przelewy
24 ,znajdujące się w posiadaniu Sprzedawcy oraz wspólny dokument znajdujący się w posiadaniu
zarówno Sprzedawcy jak i Klienta, tj. paragon sprzedaży, który jest wydawany Klientowi w momencie
wykonywania Umowy Sprzedaży
Wykonanie umowy sprzedaży odbywa się na podstawie oświadczenia woli Klienta oraz przez podanie
prawidłowego Pseudonimu i Hasła , w czasie i miejscu dokonania świadczenia usługi lub wydania
produktu , np. . wejścia do lokalu lub wydania stolika .
Produkt zakupiony w serwisie nie podlega zwrotowi pieniędzy ani zamiany na inny, za wyjątkiem
przypadku odwołania wydarzenia którego on dotyczy , zmiany daty lub jego miejsca przez Sprzedawcę.
W przypadku odwołania, zmiany terminu lub miejsca Klient informowany jest o tym fakcie przez
Sprzedawcę na swojej stronie internetowej. W takim przypadku przysługuje Klientowi jedynie zwrot
pieniędzy. Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie wartość Produktu. Pozostałe opłaty serwisowe w tym
opłaty transakcyjne są bezzwrotne. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta,
identyfikowanego za pomocą Pseudonimu i Hasła oraz paragonu nabycia Produktu, w terminie do 30 dni
od daty wydania przez niego dyspozycji zwrotu.

V ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ

Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w ramach powszechnie obowiązującego na terenie Polski systemu
prawnego i zasad współżycia społecznego oraz z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja
2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza
lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o
świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie poniższe przepisy:
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe
przepisy prawa polskiego.

VI TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ

1. Reklamacje dotyczące sprzedaży elektronicznej Produktów , spełniające warunki niniejszego
Regulaminu załatwiane są na drodze komunikacji elektronicznej poprzez zgłoszenie jej na adres e-mail
Sprzedawcy ctygmont.com;
2. Anonimowa identyfikacja Klienta następuje poprzez pseudonim, hasło i paragon sprzedaży
występujących jednocześnie. Dane te należy chronić. Za skutki ich utraty lub rozpowszechnienia
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Rozpatrywana jest jedynie ta, która zgłoszona zostanie jako
pierwsza, a następne będą pozostawiane bez rozpoznania .
3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 1 miesiąc kalendarzowy od daty doręczenia reklamacji.
Jeżeli w tym czasie Strony nie dojdą do porozumienia i reklamacja nie zostanie zgodnie załatwiona ,
Klientowi jako konsumentowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej lub
pozasądowej, przedstawionej powyżej , w niniejszym Regulaminie.
4. W razie wątpliwości termin doręczenia reklamacji ustala się w sposób analogiczny jak dla przesyłek
poleconych w postępowaniu administracyjnym, tj. za datę doręczenia przyjmuje się czternasty dzień od
udokumentowanej daty wysłania korespondencji.
5. W przypadku reklamacji przysługuje Klientowi jedynie zwrot pieniędzy. Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie wartość Produktu. Pozostałe opłaty serwisowe w tym opłaty transakcyjne są bezzwrotne.
Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta , identyfikowanego za pomocą Pseudonimu
i Hasła oraz paragonu nabycia Produktu , w terminie do 30 dni od daty uznania reklamacji przez
Sprzedawcę lub zawarcia ugody między nimi.

VII ZASTRZEGA SIĘ

możliwość zmiany niniejszego Regulaminu stosownie do okoliczności
faktycznych i prawnych. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji.