Regulamin
REGULAMIN KLUBU
- Wierzchnie okrycia, parasole, duże torby i plecaki powinny zostać pozostawione w szatni.
- Przed pozostawieniem w szatni torby, pakunki i plecaki musza zostać skontrolowane.
- Zabrania się wnoszenia na teren klubu alkoholu, środków odurzających, jedzenia oraz przedmiotów niebezpiecznych.
- Służba porządkowa ma prawo odmówić wstępu osobom w stanie nietrzeźwym ,zachowującym się lub ubranym niestosownie.
- Młodzież do lat 18 może przebywać w klubie tylko pod opieką rodziców bądź opiekunów prawnych.
- Gość klubu wyraża zgodę na wykonywanie i rozpowszechnianie zdjęć fotograficznych z jego wizerunkiem. W przypadku niewyrażenia takiej zgody należy wysłać maila na adres club@tygmont.com.pl z zaznaczeniem konkretnego zdjęcia.
- Wstęp na imprezę oznacza zgodę uczestnika na bezpłatne wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora dla celów marketingowych.
- Osoby decydujące się na wejście do lokalu wyrażają zgodę na nieograniczone wykorzystanie, w jakiejkolwiek formie i na wszelkich polach swojego wizerunku.
- Gość wyraża zgodę na nagrywanie w strefie wejścia oraz palarni przez wewnętrzny monitoring klubu.
- W kwestiach spornych głos decydujący mają pracownicy służb porządkowych z nadrzędną decyzja Managera Klubu.
- Wejście na teren Klubu oznacza akceptację regulaminu.
REGULAMIN SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ
I. DEFINICJE
PRODUKT – towar, usługa lub świadczenie dostępne w serwisie sprzedaży elektronicznej Sprzedawcy,
zwanym dalej także Serwisem . Lista produktów jest dostępna przy opisie każdego wydarzenia.
SPRZEDAWCA Sprzedawcą i usługodawcą zwanym dalej także Klubem jest Attica sp. z o. o. z siedzibą
w Warszawie ul. Mazowiecka 6/8, 00-048 Warszawa KRS 0000148210 zwaną dalej także pod nazwą
handlową jako Tygmont Live Club ,KLIENT – osoba fizyczna która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą
FORMULARZ – formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy umożliwiający
złożenie Zamówienia., zwany dalej FormularzemZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
II. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ
Sprzedawca dokonuje sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod
adresem www.tygmont.com.pl zwanej dalej także Serwisem , poprzez bezpłatne złożenie zamówienia na
odpowiednim Formularzu;.III ZAMÓWIENIE
jest ważne w czasie trwania tej czynności i ulega automatycznie rozwiązaniu z chwilą jego wykonania,
stając się wtedy umową sprzedaży albo ulega unieważnieniu wskutek zaniechania przez Klienta
Klient jest zobowiązany do wprowadzania danych zgodnie ze stanem faktycznym oraz korzystania z
Serwisu internetowego w sposób zgodny z prawem i zasadami współżycia społecznego.
Zamówienie składa się za pośrednictwem Formularza znajdującego na stronie Sprzedawcy
Zamówienie tworzone jest w momencie kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”.
Czas rezerwacji produktu w procesie zakupu wynosi 30 minut i jest to okres, w którym Klient powinien
dokonać zapłaty.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej określonego
Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena produktu uwidoczniona na stronie Usługodawcy jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie po zawarciu umowy sprzedaży .
Celem zapewnienia Klientowi anonimowości i swobody korzystania z usług świadczonych przez Klub,
podczas składania zamówienia Klient nie podaje swoich danych osobowych, a jedynie dane
identyfikacyjne , których powiązanie z jego osobą znane są tylko jemu, tj. Pseudonim oraz Hasło. Klient
nabywa swoje prawa do zakupionego produktu na okaziciela, analogicznie jak w innych tego typu
transakcjach np. przy sprzedaży biletów kolejowych lub innych środków komunikacji publicznej , a także
sprzedaży papierowych biletów banderolowanych. Klient zobowiązany jest chronić swój Pseudonim i
Hasło oraz nie udostępniać ich osobom trzecim, gdyż każda inna osoba, która się nimi wylegitymuje
będzie traktowana jak Klient i otrzyma zamówiony produkt lub świadczenie, a każda następna zostanie
ich pozbawiona,IV SPRZEDAŻ
Warunkiem zakupu Produktu jest zapłata poprzez płatność online w systemie Przelewy24
zapewniającym natychmiastową wpłatę za pomocą takich narzędzi jak BLIK, karta płatnicza lub przelew
internetowy.
Z chwilą dokonania płatności zostaje zawarta między Sprzedawcą a Klientem umowa sprzedaży produktu
lub usługi opisanych w Formularzu. W zamówieniu podany jest czas i miejsce wydania Produktu lub dokonania świadczenia. Dopuszcza się
okres spóźnienia Klienta do 1 godziny. Po tym terminie Sprzedawca nie jest związany warunkami
Umowy.Dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży jest znajdujący się w posiadaniu Klienta
dowód płatności , potwierdzenie dokonania płatności przez Klienta otrzymane z systemu Przelewy
24 ,znajdujące się w posiadaniu Sprzedawcy oraz wspólny dokument znajdujący się w posiadaniu
zarówno Sprzedawcy jak i Klienta, tj. paragon sprzedaży, który jest wydawany Klientowi w momencie
wykonywania Umowy Sprzedaży
Wykonanie umowy sprzedaży odbywa się na podstawie oświadczenia woli Klienta oraz przez podanie
prawidłowego Pseudonimu i Hasła , w czasie i miejscu dokonania świadczenia usługi lub wydania
produktu , np. . wejścia do lokalu lub wydania stolika .
Produkt zakupiony w serwisie nie podlega zwrotowi pieniędzy ani zamiany na inny, za wyjątkiem
przypadku odwołania wydarzenia którego on dotyczy , zmiany daty lub jego miejsca przez Sprzedawcę.
W przypadku odwołania, zmiany terminu lub miejsca Klient informowany jest o tym fakcie przez
Sprzedawcę na swojej stronie internetowej. W takim przypadku przysługuje Klientowi jedynie zwrot
pieniędzy. Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie wartość Produktu. Pozostałe opłaty serwisowe w tym
opłaty transakcyjne są bezzwrotne. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta,
identyfikowanego za pomocą Pseudonimu i Hasła oraz paragonu nabycia Produktu, w terminie do 30 dni
od daty wydania przez niego dyspozycji zwrotu.V ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ
Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w ramach powszechnie obowiązującego na terenie Polski systemu
prawnego i zasad współżycia społecznego oraz z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja
2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza
lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o
świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie poniższe przepisy:
Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe
przepisy prawa polskiego.VI TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO SPRZEDAŻY ELEKTRONICZNEJ
1. Reklamacje dotyczące sprzedaży elektronicznej Produktów , spełniające warunki niniejszego
Regulaminu załatwiane są na drodze komunikacji elektronicznej poprzez zgłoszenie jej na adres e-mail
Sprzedawcy ctygmont.com;
2. Anonimowa identyfikacja Klienta następuje poprzez pseudonim, hasło i paragon sprzedaży
występujących jednocześnie. Dane te należy chronić. Za skutki ich utraty lub rozpowszechnienia
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Rozpatrywana jest jedynie ta, która zgłoszona zostanie jako
pierwsza, a następne będą pozostawiane bez rozpoznania .
3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 1 miesiąc kalendarzowy od daty doręczenia reklamacji.
Jeżeli w tym czasie Strony nie dojdą do porozumienia i reklamacja nie zostanie zgodnie załatwiona ,
Klientowi jako konsumentowi przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej lub
pozasądowej, przedstawionej powyżej , w niniejszym Regulaminie.
4. W razie wątpliwości termin doręczenia reklamacji ustala się w sposób analogiczny jak dla przesyłek
poleconych w postępowaniu administracyjnym, tj. za datę doręczenia przyjmuje się czternasty dzień od
udokumentowanej daty wysłania korespondencji.
5. W przypadku reklamacji przysługuje Klientowi jedynie zwrot pieniędzy. Zwrotowi podlega tylko i wyłącznie wartość Produktu. Pozostałe opłaty serwisowe w tym opłaty transakcyjne są bezzwrotne.
Zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta , identyfikowanego za pomocą Pseudonimu
i Hasła oraz paragonu nabycia Produktu , w terminie do 30 dni od daty uznania reklamacji przez
Sprzedawcę lub zawarcia ugody między nimi.VII ZASTRZEGA SIĘ
możliwość zmiany niniejszego Regulaminu stosownie do okoliczności
faktycznych i prawnych. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji.